Guerrers Almogàvers
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Guerrers Almogàvers

Clan català del joc Age of Conan
 
ÍndexÚltimas imágenesCercarRegistrar-seIniciar Sessió

 

 No feu arquitectura

Ir abajo 
+2
Kreach
Droner
6 participantes
AutorMissatge
Droner
Admin
Droner


Nombre de missatges : 52
Age : 38
Localización : Girona
Registration date : 22/07/2008

No feu arquitectura Empty
MissatgeAssumpte: No feu arquitectura   No feu arquitectura Icon_minitimeDj Jul 24, 2008 1:25 am

No us trieu arquitectura perquè no aconseguireu fer les misions a mes en Quithin u a de ser per força ja que surt com a lider del gremi per tant ell és el k els ha de fer.

PD: jo soc arquitecte per ajudar a fer materies primes pero tampoc vull cap ofici apart de tallador de gemes; un cop estigui el joc més abançat mirare de que ens falta i ja mu fare

Salut i Força flower
Tornar a dalt Ir abajo
https://guerrersalmogavers.forocatalan.com
Kreach

Kreach


Nombre de missatges : 20
Age : 31
Localización : Badabronx
Registration date : 23/07/2008

No feu arquitectura Empty
MissatgeAssumpte: Re: No feu arquitectura   No feu arquitectura Icon_minitimeDj Jul 24, 2008 3:50 pm

si si, podriem fer una llista de oficis que hi ha al gremi, per aixi en un futur jo pugui escollir el que hi falta...
Tornar a dalt Ir abajo
Dolyack

Dolyack


Nombre de missatges : 18
Registration date : 23/07/2008

No feu arquitectura Empty
MissatgeAssumpte: Triar   No feu arquitectura Icon_minitimeDv Jul 25, 2008 8:54 pm

Nes.


Estic d´acord amb els companys, auri em e repartir els oficis si fos possible
de cara al Clan serie mes aprofitos, ja sabem que ni han de llaminers, però per això tenim els companys per que ens ajudin si fes falta.

Es la meva opinió.


chao Wink
Tornar a dalt Ir abajo
Garl




Nombre de missatges : 16
Registration date : 29/07/2008

No feu arquitectura Empty
MissatgeAssumpte: Re: No feu arquitectura   No feu arquitectura Icon_minitimeDv Ago 01, 2008 11:38 am

Estic d'acrod k de moment hauria de pujar Quinthin a TIER 3 d'arquitectura per k a + els planols de les quests d'arquitectura serviran per construir la ciutat (aixó he llegit als foros k només s'han d'ensenyar al teacher i després tels torna i es poden fer serir per la city).
Així k per mi pujar un sol arquitecte a 3 és un objectiu comú.
Una pregunta.. a kin TIER estas Quintin i quants $ necesites per pujar?
jo colaborare amb els diners k tingui.
salut
Tornar a dalt Ir abajo
Droner
Admin
Droner


Nombre de missatges : 52
Age : 38
Localización : Girona
Registration date : 22/07/2008

No feu arquitectura Empty
MissatgeAssumpte: Re: No feu arquitectura   No feu arquitectura Icon_minitimeDv Ago 01, 2008 11:51 am

ja et reponc jo te el PC petat i no pot jugar... ((havera kuna el tecnic li arregla EHHHHHHHH TECNIC ....... clown )) Per tant la seva conta la controlo jo per ara....
El señoret esta apunt de acabar el TIER 1 nomes li falta entregar 3 planols i pujar a lvl 50.... ((m'haure de dicar a pujar contes agenes ((chinofarmer ueeeeeeee)) i ja podra fer el TIER 2.


A SI PUJEU ARQUITECTURA EL KI L'AGI AGAFAT ELS PLANOLS DE MURALLA TORRES ESKINAS ((VAMOS TOT EL K FA REFERENCIA A MURALLA POSEULOS AL BANC DEL GREMI si no els eu de fer servir que aixis us serviran per fer la misio i un cop entregada nomes us serviran per vendre i ja k falten peces de muralla es podrien utilitzar))
Tornar a dalt Ir abajo
https://guerrersalmogavers.forocatalan.com
Quithin

Quithin


Nombre de missatges : 89
Age : 39
Localización : Girona
Registration date : 22/07/2008

No feu arquitectura Empty
MissatgeAssumpte: Re: No feu arquitectura   No feu arquitectura Icon_minitimeDl Ago 04, 2008 3:12 pm

Droner escrigué:
ja et reponc jo te el PC petat i no pot jugar... ((havera kuna el tecnic li arregla EHHHHHHHH TECNIC ....... clown )) Per tant la seva conta la controlo jo per ara....
El señoret esta apunt de acabar el TIER 1 nomes li falta entregar 3 planols i pujar a lvl 50.... ((m'haure de dicar a pujar contes agenes ((chinofarmer ueeeeeeee)) i ja podra fer el TIER 2.


A SI PUJEU ARQUITECTURA EL KI L'AGI AGAFAT ELS PLANOLS DE MURALLA TORRES ESKINAS ((VAMOS TOT EL K FA REFERENCIA A MURALLA POSEULOS AL BANC DEL GREMI si no els eu de fer servir que aixis us serviran per fer la misio i un cop entregada nomes us serviran per vendre i ja k falten peces de muralla es podrien utilitzar))



li faré cas ja que no ho se XD (masses dies sense poder jugar T.T)

en cuant pugui apanyar un pc per jugar us ho dire Razz
Tornar a dalt Ir abajo
Durbagash

Durbagash


Nombre de missatges : 63
Age : 49
Localización : La Massana, Principat d´Andorra
Registration date : 07/08/2008

No feu arquitectura Empty
MissatgeAssumpte: arquitectura   No feu arquitectura Icon_minitimeDl Ago 11, 2008 11:24 am

Jo malhauradament ja m´havia agafat arquitecte de professió, esperaré la promesa acualització de Funcom per a canviar les professions...
Tornar a dalt Ir abajo
Droner
Admin
Droner


Nombre de missatges : 52
Age : 38
Localización : Girona
Registration date : 22/07/2008

No feu arquitectura Empty
MissatgeAssumpte: Re: No feu arquitectura   No feu arquitectura Icon_minitimeDl Ago 11, 2008 1:53 pm

Durbagash escrigué:
Jo malhauradament ja m´havia agafat arquitecte de professió, esperaré la promesa acualització de Funcom per a canviar les professions...

Ja en som 2 ............ flower
Tornar a dalt Ir abajo
https://guerrersalmogavers.forocatalan.com
Quithin

Quithin


Nombre de missatges : 89
Age : 39
Localización : Girona
Registration date : 22/07/2008

No feu arquitectura Empty
MissatgeAssumpte: Re: No feu arquitectura   No feu arquitectura Icon_minitimeDj Ago 14, 2008 1:03 pm

i el pitjor es que el mestre de clan ho ha de ser per nassos T.T
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





No feu arquitectura Empty
MissatgeAssumpte: Re: No feu arquitectura   No feu arquitectura Icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
No feu arquitectura
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
Guerrers Almogàvers :: Gestió del Clan :: Comerç i Oficis-
Canviar a: