Guerrers Almogàvers
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Guerrers Almogàvers

Clan català del joc Age of Conan
 
ÍndexÚltimas imágenesCercarRegistrar-seIniciar Sessió

 

 Talladors de gemes

Ir abajo 
4 participantes
AutorMissatge
Droner
Admin
Droner


Nombre de missatges : 52
Age : 38
Localización : Girona
Registration date : 22/07/2008

Talladors de gemes Empty
MissatgeAssumpte: Talladors de gemes   Talladors de gemes Icon_minitimeDc Jul 30, 2008 1:08 pm

Aki us poso uns links per saber k fa cada punyetera gema i una explicació de com funcio el tema

http://www.conanpedia.com/wiki/Tallador_de_gemas

esper-ho k us faci servei jocolor jocolor
Tornar a dalt Ir abajo
https://guerrersalmogavers.forocatalan.com
Durbagash

Durbagash


Nombre de missatges : 63
Age : 49
Localización : La Massana, Principat d´Andorra
Registration date : 07/08/2008

Talladors de gemes Empty
MissatgeAssumpte: Talladors de gemes   Talladors de gemes Icon_minitimeDl Ago 11, 2008 11:29 am

Gracies Droner, per l´enllaç
Tornar a dalt Ir abajo
Garl




Nombre de missatges : 16
Registration date : 29/07/2008

Talladors de gemes Empty
MissatgeAssumpte: Re: Talladors de gemes   Talladors de gemes Icon_minitimeDc Ago 13, 2008 12:36 am

En quant a les gemes s'ha d'anar en compte perk les armadures i armes amb 3 forats surten cares i algunes gemes son patetiques (un +8 a constitució son 10 punts de vida + o -), altres no s'apliquen mai com les revenge, guards, envenoming, etc, es a dir les que tenen un probabilitat d'afectar l'altre a menys k en portis tota l'armadura plena i no val la pena, i d'altres es limiten no+ a determinats spells o danys.

per exemple per a un heraldo de Xotli les millors gemes son les de dany de foc magic, pero no se li apliquen al pilar of falmes perk fa dany cos a cos (no se perk xd si picas al terra, pero és aixi)

un altre exemple em vaig fer una espasa lvl 50 amb un +120 a dany màgic (3 gemes de +38,5) esperant que afectés l'AOE del meu chamy (rabia) ... pero res ara diuen que és dany de verí, aixi k em vaig fer una altra +12 al fatality... i aquesta si funciona jajaj tot el dia tallant caps xd, la recomano i no surt gaire car

les millors per mi son les +8 a dany (filo a una ma, contundent a 2 mans, etc) que es posen a les armadures (cabochon o oblique) i afecten directament el dany de l'arma, de fet mires el dany k fa la teva arma, et poses l'armadura amb les gemes i es sumen directament. Aixó si... han pujat molt de preu

ahh una altra cosa, de moment, les gemes de tamany 1 (les verdes) es poden posar a les armadures i armes de forats tamany 2 i el lvl de la gema no importa així k en a un anell lvl 60 li pots posar 3 gemes verdes de lvl 80.
Tornar a dalt Ir abajo
Quithin

Quithin


Nombre de missatges : 89
Age : 39
Localización : Girona
Registration date : 22/07/2008

Talladors de gemes Empty
MissatgeAssumpte: Re: Talladors de gemes   Talladors de gemes Icon_minitimeDj Ago 14, 2008 1:01 pm

ole... crec que em demano totes de fatality XD i de dany magic, visca el guardian Razz
Tornar a dalt Ir abajo
Durbagash

Durbagash


Nombre de missatges : 63
Age : 49
Localización : La Massana, Principat d´Andorra
Registration date : 07/08/2008

Talladors de gemes Empty
MissatgeAssumpte: Re: Talladors de gemes   Talladors de gemes Icon_minitimeDj Ago 14, 2008 2:31 pm

Quithin, vas amb arma i escut? o be amb llança?, es per a saber quines gemmes preparar...

"Qui menystingui el poder de Set, acabarà sent l´aperitiu de les filles de Set", no ho oblideu, que Set té molt mala bava..."
Tornar a dalt Ir abajo
Quithin

Quithin


Nombre de missatges : 89
Age : 39
Localización : Girona
Registration date : 22/07/2008

Talladors de gemes Empty
MissatgeAssumpte: Re: Talladors de gemes   Talladors de gemes Icon_minitimeDl Ago 18, 2008 12:53 pm

jaja vaig amb escut, pero no preparis res encara, no penso agafar gemes fins a nivell 70 ^^
Tornar a dalt Ir abajo
Garl




Nombre de missatges : 16
Registration date : 29/07/2008

Talladors de gemes Empty
MissatgeAssumpte: Re: Talladors de gemes   Talladors de gemes Icon_minitimeDl Set 01, 2008 11:16 pm

sembla k es volen carregar les gemes en els proxims parches
he llegit algo de passar les gemes que es posen a armadura de +8,8 a dany a +0,5 XD
i les de dany magic de +12,6 a +1,5
pero aixo es carregara tot el mercat de gemes i de craftings i pujaran de preu els drops blaus

ja veurem...
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





Talladors de gemes Empty
MissatgeAssumpte: Re: Talladors de gemes   Talladors de gemes Icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
Talladors de gemes
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
Guerrers Almogàvers :: Gestió del Clan :: Comerç i Oficis-
Canviar a: