En quant a les gemes s'ha d'anar en compte perk les armadures i armes amb 3 forats surten cares i algunes gemes son patetiques (un +8 a constitució son 10 punts de vida + o -), altres no s'apliquen mai com les revenge, guards, envenoming, etc, es a dir les que tenen un probabilitat d'afectar l'altre a menys k en portis tota l'armadura plena i no val la pena, i d'altres es limiten no+ a determinats spells o danys.
per exemple per a un heraldo de Xotli les millors gemes son les de dany de foc magic, pero no se li apliquen al pilar of falmes perk fa dany cos a cos (no se perk xd si picas al terra, pero és aixi)
un altre exemple em vaig fer una espasa lvl 50 amb un +120 a dany màgic (3 gemes de +38,5) esperant que afectés l'AOE del meu chamy (rabia) ... pero res ara diuen que és dany de verí, aixi k em vaig fer una altra +12 al fatality... i aquesta si funciona jajaj tot el dia tallant caps xd, la recomano i no surt gaire car
les millors per mi son les +8 a dany (filo a una ma, contundent a 2 mans, etc) que es posen a les armadures (cabochon o oblique) i afecten directament el dany de l'arma, de fet mires el dany k fa la teva arma, et poses l'armadura amb les gemes i es sumen directament. Aixó si... han pujat molt de preu
ahh una altra cosa, de moment, les gemes de tamany 1 (les verdes) es poden posar a les armadures i armes de forats tamany 2 i el lvl de la gema no importa així k en a un anell lvl 60 li pots posar 3 gemes verdes de lvl 80.