| Proposta per a l'optimització de recursos i per tenir els "Crafts High Lvl" mes rapid | |
|
+5Kreach Droner Blackdragon Kebechet Damm 9 participantes |
Us agrada la idea? | | Vots Totals : 7 | | Sondeo cerrado |
|
Autor | Missatge |
---|
Damm
Nombre de missatges : 45 Localización : Barcelona Registration date : 30/07/2008
| Assumpte: Proposta per a l'optimització de recursos i per tenir els "Crafts High Lvl" mes rapid Dj Jul 31, 2008 3:54 am | |
| Bones, Tic una idea per a l'optimitzacio de recursos, per a que tothom pugui tenir els "Crafts High Lvl" abans. El tema seria escullir a una persona per cada professio i entre tots ajudarles, aixi no es gasten tants materials els quals es poden invertir en la ciutat del gremi. Si us sembla be en aquest post cuntesteu els interesats en ser "pioners" d'una professio, i aquestes persones obriran un Post propi sobre la professio i aniran actualitzan el que necesiten i el que poden fer, i aixi la resta de membres del gremi podran aportar materials i fer encarrecs. Esperu les vostres respostes, he posat 10 dies de limit a l'enquesta, aixi que en 10 dies (aquest fi de semana no el seguent) espero que el tema estigui tancat. pd: el metode de seleccio del pioners millor que el fagin els liders del clan en funció de les hores que dediquin al joc cada candidat. pd: animeu a la gent in-game a formar part del POST i de tot el FORO!! Salut,
Editat per darrera vegada per Damm el Dj Jul 31, 2008 4:36 pm, editat 1 cop en total | |
|
| |
Kebechet
Nombre de missatges : 41 Registration date : 23/07/2008
| Assumpte: Re: Proposta per a l'optimització de recursos i per tenir els "Crafts High Lvl" mes rapid Dj Jul 31, 2008 10:50 am | |
| Me sembla be la ideia, he votat si | |
|
| |
Blackdragon
Nombre de missatges : 20 Age : 39 Localización : Blanes Registration date : 25/07/2008
| Assumpte: Re: Proposta per a l'optimització de recursos i per tenir els "Crafts High Lvl" mes rapid Dj Jul 31, 2008 11:48 am | |
| Es una mesura que pode fa emfadar algu o aixeca una mika de pols, prefereixo que cada cual saseguri el seu suministrament de recursus.
No cal que per edicto del gremi la gent hagi de donarlis materies, aixo es un gremi ja es suposa k ens ajudem els uns als altres.
A mes per pujar nivell dofici cal tenir nivell de personatge o sia k...crec k hi haura temps de sobra per fer tractes entre nosaltres.
Voto no. | |
|
| |
Droner Admin
Nombre de missatges : 52 Age : 38 Localización : Girona Registration date : 22/07/2008
| Assumpte: Re: Proposta per a l'optimització de recursos i per tenir els "Crafts High Lvl" mes rapid Dj Jul 31, 2008 12:15 pm | |
| NO voto ni si ni no.... esk encara no u e antes del tot... . Segons el k e entes es enviar materials a un concret del gremi perque pugui pujar l'ofici k tingui rapidament i aixis poder arribar al maxim d'akell ofici i despres poder fer coses per a tothom no?? o aixo e antes.... Si es aixo u trobo b... pero la veritat no u trobo factible.... basicament l'ofici es desenvolupa per lvls... i hi ah misions d'oficis tan chorras k no val la pena ((el tallador de gemes nita 3 gemes per pasar la misio i fins d'aki 10 lvls no pot abançar mes... i kuan arriba de 40 a 50 a la k es descuida ja te les 3 gemes de lvl 50... o no tarde gaire a tenirles... ///// L'arquitecte necesita de tots per abançar la seva profesio ((basicament posan diners al banc del gremi es el k fem... ja k un de sol fer arquitectura es de bojos... i mes perk el k fas serveix a tot el gremi i no u pots vendre...)) La resta de profesions no se com van pero per akestes 2 ja dic jo k no val la pena fer-ho 1 perk ja u fem aixis i l'altre perk es molt trist... Nose els k tingueu altres profesions opineu i digueu si val la pena fer aixo o us ajuda... i si us va b doncs endevant tindreu el meu vot a favor... L'altre problema esk les profesions van per lvl.... i aixo fa molt relatiu les coses ... seria donarlis el dret a ser caps de oficis als de mes lvl i k pugen mes depresa..... PERO PRIMER DIGUEU K TAL ELS ALTRES OFICIS per saber com estan.... | |
|
| |
Kreach
Nombre de missatges : 20 Age : 32 Localización : Badabronx Registration date : 23/07/2008
| Assumpte: Re: Proposta per a l'optimització de recursos i per tenir els "Crafts High Lvl" mes rapid Dj Jul 31, 2008 12:53 pm | |
| jo crec que es una mica egoista per els del meu lvl (al gremi crec que jo nomes) ja que s'aprofitarien de ells sense poder fer res a canvi, però tanmateix crec que es un sistema que ajudaria a desenvolupar l'economia del gremi, i per que no dir-ho, els nostres personatjes també. VOTO SI, encara que no ho tinc gaire clar... | |
|
| |
Damm
Nombre de missatges : 45 Localización : Barcelona Registration date : 30/07/2008
| Assumpte: Re: Proposta per a l'optimització de recursos i per tenir els "Crafts High Lvl" mes rapid Dj Jul 31, 2008 4:34 pm | |
| Bones,
Per aclarar una mica les coses:
1. Aixo numes es temporal, fins que estigui la ciutat del gremi feta i hi hagi una professio de cada al maxim, per poder tindre de tot el mes rapid posible.
2. Quan sagin asolit els objectius els que hagin sigut "pioners" de la seva professio tindran que ajudar a la resta del gremi tant amb informacio sobre on conseguir els material, resolent dubtes y obiament amb materials per la gent, se suposa que tothom te que anar treient materials fins que tot el gremi estiguem satisfets (encara que un ja tingui la profesio al maxim).
3. Teoricament si aixo funciona be tots els que ajudeu rebreu a la llarga el que heu donat o mes.
4. Aqui una modificació de la proposta, qui estigui dacord es pot unir al projecte i qui no u tingui clar que segueixi com ara, l'unica pega d'aixo es que despres els que agin dit que no volen particiar no demanin coses, que u tingui clar la gent. Aquesta modificació a mi no magrada tant perque es separatista i dintre d'un gremi no u vec be, pero es una altre opcio que s'ha de plantejar.
Salut, | |
|
| |
Droner Admin
Nombre de missatges : 52 Age : 38 Localización : Girona Registration date : 22/07/2008
| Assumpte: Re: Proposta per a l'optimització de recursos i per tenir els "Crafts High Lvl" mes rapid Dj Jul 31, 2008 6:18 pm | |
| vale ... el meu vot es positiu ARA AKI POSO UN PRO o quelcom que la gent ha de tenir en compte si mes no la gent k es volgui presentar a MESTRE DE PROFESIO "X" ((ale me inventat un titol xDD ... ja veix k haurem de crear sub-foros com es lii gaire la cosa ^^UU))
Regles:: despres de la votació es penjara una llista amb ki participa... (APUNTEUVOS A LA LLISTA DE OFICIS K TE LA GENT) i si voleu ser els mestres (per k o per a kin ofici) o simplement voleu ajudar. Si no surt un Mestre d'algun ofici no hi ha cap problema ja sortira a la llarga... no sobliga ningu basicament comportara un seguit de responsabilitats i no tothom en vol)
REQUISITS BASCIS:
1- UN JUGADOR NOMES POT SER MESTRE DE PROFESIO D'UN SOL OFICI
2- El mestre a de tenir en compte k qualsevol dubte que tingui la gent sobre l'ofici en qüestio la de respondre. [list][*]Ha de ajudar els membre que tinguin l'ofici a assolir el maxim (ja sigui diguen on poden trobar les coses com ajudant-lo amb materials ((s'ha de mirar com es fa.....))
Nose son els punts k jo obligaria a complir als mestres...
QUI NO VOLGUI SABERNE RES DEL TEMA K NO SAPUNTI A LA LLISTA I LLESTOS AIXIS DE SIMPLE ((Podra preguntar el k vulgui pero no tindra dret a rebre res k no sigui a treves del banc pagan)). | |
|
| |
Kebechet
Nombre de missatges : 41 Registration date : 23/07/2008
| Assumpte: Re: Proposta per a l'optimització de recursos i per tenir els "Crafts High Lvl" mes rapid Dj Jul 31, 2008 6:30 pm | |
| Jo encara anyadiria que ha d'estar registrat al foro per poguer contestar o llegir les peticions dels demés a més de sapiguer quan la penya li deixa els materials al seu correu, etc. | |
|
| |
Droner Admin
| Assumpte: Re: Proposta per a l'optimització de recursos i per tenir els "Crafts High Lvl" mes rapid Dj Jul 31, 2008 6:31 pm | |
| xD basicament sino esta en el foro no sentarar d'aixo ni de la meitat de les coses per tant... | |
|
| |
Kreach
Nombre de missatges : 20 Age : 32 Localización : Badabronx Registration date : 23/07/2008
| Assumpte: Re: Proposta per a l'optimització de recursos i per tenir els "Crafts High Lvl" mes rapid Dj Jul 31, 2008 6:52 pm | |
| si es aixi m'apunto... i suposo que ajudare en el que respecta a materials i tot aixo... | |
|
| |
Damm
| Assumpte: Re: Proposta per a l'optimització de recursos i per tenir els "Crafts High Lvl" mes rapid Dv Ago 01, 2008 12:04 am | |
| Bones,
Jo ajudu amb materials a tothom ^^ en la mesura del que pugui, no tinc professio i no en pensu tenir fins a lvl 80 i numes agafare alguna si mes completament necesari per arribar a tindre alguns items (del items k numes el crafter pot utlitzar armadures o armes), aixi que conteu amb la meva ajuda.
Salut, | |
|
| |
Garl
Nombre de missatges : 16 Registration date : 29/07/2008
| Assumpte: Re: Proposta per a l'optimització de recursos i per tenir els "Crafts High Lvl" mes rapid Dv Ago 01, 2008 12:24 am | |
| Jo he votat k si .... pero crec k nomes es imprescindible en el cas de l'arquitecte, al menys fins a completar la ciutat. No he calculat a quant surt pujar l'arquitectura a tier 2 pero es una pasta impresionant (s'ha de completar tot el tier 1 crec). Aixi k per pujar 2 arquitectes alhora es duplicar el cost. Jo soc arquitecte i puc crear materials pero de moment no pujare els planols per no gastar inutilment. | |
|
| |
Damm
| Assumpte: Re: Proposta per a l'optimització de recursos i per tenir els "Crafts High Lvl" mes rapid Dv Ago 01, 2008 2:50 am | |
| Bones,
Garl el Tier1 ja esta compler numes falta la muralla i el que dius de fer materials, s'hauria de mirar que per al Tier2 no fesin falta materials de nivell 2, perque llavors ja no valdria la pena.
Salut, | |
|
| |
Dolyack
Nombre de missatges : 18 Registration date : 23/07/2008
| Assumpte: Re: Proposta per a l'optimització de recursos i per tenir els "Crafts High Lvl" mes rapid Dg Ago 03, 2008 6:52 am | |
| Nes, endevant Pd. votat si. dw | |
|
| |
Quithin
Nombre de missatges : 89 Age : 39 Localización : Girona Registration date : 22/07/2008
| Assumpte: Re: Proposta per a l'optimització de recursos i per tenir els "Crafts High Lvl" mes rapid Dl Ago 04, 2008 3:10 pm | |
| - Damm escrigué:
- Bones,
Garl el Tier1 ja esta compler numes falta la muralla i el que dius de fer materials, s'hauria de mirar que per al Tier2 no fesin falta materials de nivell 2, perque llavors ja no valdria la pena.
Salut, es tonteria que us agafeu arquitectura, ja que per obligacio el lider del clan ho ha de ser. Arquitectura nomes ens serveix per la ciutat, i es una despesa d'or impresionant, a part d'aixo no te cap més utilitat. (m'ha tocat pringar en arquitectura si T.T), qui la vulgui agafar que l'agafi, pero el que vull dir es que de poc us servira. d'altre banda, els que esteu llegint aixo, postejeu els oficis al post d'oficis per a fer la llista | |
|
| |
Durbagash
Nombre de missatges : 63 Age : 50 Localización : La Massana, Principat d´Andorra Registration date : 07/08/2008
| Assumpte: Proposta per a l'optimització de recursos i per tenir els "Crafts High Lvl" mes rapid Dl Ago 11, 2008 11:28 am | |
| Recolzo la moció, el meu vot es SI | |
|
| |
Damm
| Assumpte: Re: Proposta per a l'optimització de recursos i per tenir els "Crafts High Lvl" mes rapid Dg Ago 31, 2008 3:47 am | |
| Bones,
Vaig dir que la votacio i la posta en marxa acabaria 10 dies despres de linici pero vist que actualment no hiha ningun oficial que pugui controlar el tema ho aplaçarem mes temps, pero aniria be que la gent que vulgui participar-hi ho deixi clar i farem una llista ^^
Llista: Kebechet Droner Kreach Dolyack Durbagash Damm
(Aquestes son les persones que han votat SI aixi que suposo que estan dins)
PD: La votacio esta tancada pero si pot afegir qualsevol
Salut, | |
|
| |
Contenido patrocinado
| Assumpte: Re: Proposta per a l'optimització de recursos i per tenir els "Crafts High Lvl" mes rapid | |
| |
|
| |
| Proposta per a l'optimització de recursos i per tenir els "Crafts High Lvl" mes rapid | |
|