Damm
Nombre de missatges : 45 Localización : Barcelona Registration date : 30/07/2008
| Assumpte: Videos per riure!! Dc Ago 06, 2008 12:55 pm | |
| Bones, Per estrenar el offtopic us deixu uns links per riure un rato Ahmed el terrorista suicida Ahmed el terrorista suicida - Jingle Bombs Esperu que us facin gracia a mi em van fer bastanta ^^ pd: si teniu algun video gracios i tal us invito a que poseu el link en aquest post ^^ Salut, | |
|
Quithin
Nombre de missatges : 89 Age : 39 Localización : Girona Registration date : 22/07/2008
| Assumpte: Re: Videos per riure!! Dc Ago 06, 2008 12:56 pm | |
| XDDD ja els habia vist, bonissims de nou jaja, he tornat a riure i molt jajaja
avans he vist aquest video que... més que riure m'ha fet molt de mal T.T
espero que el veieu sense gaire gent al voltant per si crideu de dolor...
Karate Kid! YAH | |
|
Tobihas
Nombre de missatges : 13 Localización : el Papiol Registration date : 23/08/2008
| Assumpte: Re: Videos per riure!! Dg Ago 24, 2008 6:31 pm | |
| Hey , bones a tots, hos volia dir una pregunta, com es fa per posar-hi enllaços en missatges perque els k cliquin vagin a una certe pagina del meu enllaç . Com lo del youtube esque si sapigues Voldria posar uns enllaços mol divertits, el meu pare i jo ens pixavem de riure haha Cuan pogueu responeu el missatge grax 10 Ens veiem en el joc | |
|
Quithin
Nombre de missatges : 89 Age : 39 Localización : Girona Registration date : 22/07/2008
| Assumpte: Re: Videos per riure!! Dt Ago 26, 2008 10:42 am | |
| [url@=www.loquesea.com]aqui el titol que vols que es vegi [/@url] *elimineu les @ que sino em deia l'enllaç | |
|
Tobihas
Nombre de missatges : 13 Localización : el Papiol Registration date : 23/08/2008
| Assumpte: Re: Videos per riure!! Dt Ago 26, 2008 2:24 pm | |
| Hey , Bones a Tots, aqui os deixo am l'enllaç : Bromes De Passapalabra Espero que Sigui així bueno, si es, espero que os rigueu molt muahahah Apa 10 10 , Ens veillem en el joc jajaj | |
|
Contenido patrocinado
| Assumpte: Re: Videos per riure!! | |
| |
|