Guerrers Almogàvers
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Guerrers Almogàvers

Clan català del joc Age of Conan
 
ÍndexÚltimas imágenesCercarRegistrar-seIniciar Sessió

 

 Sol.licitud d'ingres

Ir abajo 
5 participantes
AutorMissatge
Nediam Nori

Nediam Nori


Nombre de missatges : 10
Age : 53
Localización : Terrassa
Registration date : 26/08/2008

Sol.licitud d'ingres Empty
MissatgeAssumpte: Sol.licitud d'ingres   Sol.licitud d'ingres Icon_minitimeDt Ago 26, 2008 4:32 pm

Bon deia,

Soc de Terrassa i fa un parell de dies que jugo al AoC, em faria il.lusio poder entrar als Guerres Almogavers i poder compartir bons moments amb tots vosaltres.

De moment encara no m´he decicit quin personatge pujaré pero tinc un Barbar lvl 6 que te tots els numeros...el seu nom es Nediam i estic a Tortage es clar.

Si us veig algun vespre conectats ja us fare un /tell per veure si m'accepteu.

Ens veiem.
Tornar a dalt Ir abajo
Tobihas

Tobihas


Nombre de missatges : 13
Localización : el Papiol
Registration date : 23/08/2008

Sol.licitud d'ingres Empty
MissatgeAssumpte: Re: Sol.licitud d'ingres   Sol.licitud d'ingres Icon_minitimeDt Ago 26, 2008 4:40 pm

Hey cheers , Bones a tothom, Nediam jo estaria encantat
de que tu poguesis entrar, pero ho tens de preguntar
a en Quithin que es el cap del gremi, si vols et puc ajudar ok?

Apa 10

10 cheers , Ens veillem ara ok? jajaj
Tornar a dalt Ir abajo
Durbagash

Durbagash


Nombre de missatges : 63
Age : 49
Localización : La Massana, Principat d´Andorra
Registration date : 07/08/2008

Sol.licitud d'ingres Empty
MissatgeAssumpte: Re: Sol.licitud d'ingres   Sol.licitud d'ingres Icon_minitimeDj Ago 28, 2008 10:36 am

Bon dia Nediam Nori!!!!
Avui no crec que pugui conectar-me, pero ja aniré buscant-te a veure si et trobo i et faig ingressar al gremi, ja que Quithin te problemes amb el seu ordenador i crec que encara no es pot connectar... Fes-me un /tell a Durbagash en el joc.....

Serà un plaer tenir-te entre nosalteres (encara que siguis un "grenyut" de Cimmeria XD)
Tornar a dalt Ir abajo
Damm

Damm


Nombre de missatges : 45
Localización : Barcelona
Registration date : 30/07/2008

Sol.licitud d'ingres Empty
MissatgeAssumpte: Re: Sol.licitud d'ingres   Sol.licitud d'ingres Icon_minitimeDj Ago 28, 2008 2:19 pm

Bones

Durbagash escrigué:
encara que siguis un "grenyut" de Cimmeria

omfg no numes hihan grenyuts aCimmeria ¬¬ io soc un "peladete" XD


Salut,
Tornar a dalt Ir abajo
Nediam Nori

Nediam Nori


Nombre de missatges : 10
Age : 53
Localización : Terrassa
Registration date : 26/08/2008

Sol.licitud d'ingres Empty
MissatgeAssumpte: Re: Sol.licitud d'ingres   Sol.licitud d'ingres Icon_minitimeDj Ago 28, 2008 3:52 pm

Gracies, a veure si ens podem veure aviat!!

Je je a mi em fa gracia ser "grenyut" ja que a la vida real no ho puc ser buahhhh. m'estic convertint en una bola de billar....

Ja tinc el barbar a nivell 11 i just ahir vaig descobrir que podia fer atacs en modo amagat per fer mes mal!!! tants anys de rogue i se m'havia passat un cosa com aquesta.....

Fins aviat.
Tornar a dalt Ir abajo
Durbagash

Durbagash


Nombre de missatges : 63
Age : 49
Localización : La Massana, Principat d´Andorra
Registration date : 07/08/2008

Sol.licitud d'ingres Empty
MissatgeAssumpte: Re: Sol.licitud d'ingres   Sol.licitud d'ingres Icon_minitimeDj Ago 28, 2008 4:29 pm

Nediam Nori escrigué:


Je je a mi em fa gracia ser "grenyut" ja que a la vida real no ho puc ser buahhhh. m'estic convertint en una bola de billar....
.


Jo porto el cap afaitat com el meu Demon.... També vaig amb el cabell descapotableXD, i aixó que havia portat grenyes durant molts anys (es gairebé obligatori per a un HeavyataXD)

I Damm, pots portar el cabell rapat, que jo continuo estant segur de que només amb el pel de les aixelles d´un Cimmeri es podrien fer perruques per a cinc estigis XD
Tornar a dalt Ir abajo
Damm

Damm


Nombre de missatges : 45
Localización : Barcelona
Registration date : 30/07/2008

Sol.licitud d'ingres Empty
MissatgeAssumpte: Re: Sol.licitud d'ingres   Sol.licitud d'ingres Icon_minitimeDv Ago 29, 2008 2:25 am

Durb vale lu del cabell de les axiles no tu puc negar xDDDD
Tornar a dalt Ir abajo
Durbagash

Durbagash


Nombre de missatges : 63
Age : 49
Localización : La Massana, Principat d´Andorra
Registration date : 07/08/2008

Sol.licitud d'ingres Empty
MissatgeAssumpte: Re: Sol.licitud d'ingres   Sol.licitud d'ingres Icon_minitimeDs Ago 30, 2008 12:53 am

N´estava segur del pel a les axiles XDDD. Es que també porto un "grenyut" cimmeri barbar i m´hi he pogut fixar XDDD

DESPERTA FERRO!!!!
Tornar a dalt Ir abajo
Nediam Nori

Nediam Nori


Nombre de missatges : 10
Age : 53
Localización : Terrassa
Registration date : 26/08/2008

Sol.licitud d'ingres Empty
MissatgeAssumpte: Re: Sol.licitud d'ingres   Sol.licitud d'ingres Icon_minitimeDt Set 02, 2008 1:36 pm

Ep hola de nou,

A veure si avui em puc conectar i coincideixo amb algu ( amb en tobihas ja vaig parlar Smile )

El problema que tinc es que m'acostumo a conectar bastant tard i no se si ja queda algu....

En fi provarem sort aquesta nit...

Fins aviat
Tornar a dalt Ir abajo
Dolyack

Dolyack


Nombre de missatges : 18
Registration date : 23/07/2008

Sol.licitud d'ingres Empty
MissatgeAssumpte: Re: Sol.licitud d'ingres   Sol.licitud d'ingres Icon_minitimeDt Set 02, 2008 11:56 pm

Que tal Nediam:


A veure jo podria ferte entrar, i normalment jugo cada dia de 8´30 a 11 o 11´15 depenent de la situacio, enfi ja ho saps, a veure si coinsisim.


una salutacio Wink
Tornar a dalt Ir abajo
Nediam Nori

Nediam Nori


Nombre de missatges : 10
Age : 53
Localización : Terrassa
Registration date : 26/08/2008

Sol.licitud d'ingres Empty
MissatgeAssumpte: Re: Sol.licitud d'ingres   Sol.licitud d'ingres Icon_minitimeDv Set 05, 2008 4:55 pm

Ja estic dins!! bounce

Al final no se com va anar pero despres d'estar una estona AFK al tornar vaig trobar un missatge d'invitacio...gracies a qui hagi sigut.

Espero estar aviat a la vostra alçada (ja que he vist que esteu tots bastant avançats) i poder começar a fer coses junts.

Una abraçada.
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





Sol.licitud d'ingres Empty
MissatgeAssumpte: Re: Sol.licitud d'ingres   Sol.licitud d'ingres Icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
Sol.licitud d'ingres
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1
 Temas similares
-

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
Guerrers Almogàvers :: General :: Candidats-
Canviar a: