Guerrers Almogàvers
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Guerrers Almogàvers

Clan català del joc Age of Conan
 
ÍndexÚltimas imágenesCercarRegistrar-seIniciar Sessió

 

 El futur del Clan ANUNCI IMPORTANT

Ir abajo 
+2
Garl
Dolyack
6 participantes
AutorMissatge
Dolyack

Dolyack


Nombre de missatges : 18
Registration date : 23/07/2008

El futur del Clan ANUNCI IMPORTANT Empty
MissatgeAssumpte: segona resposta al futur   El futur del Clan ANUNCI IMPORTANT Icon_minitimeDl Set 22, 2008 9:00 pm

Be, com avia dit avans, jo optaria , per reorganizar el clan averiguar qui segueix , mentre esperem uns dies per fer aixo, deixaria la ciutat quieta, i un cop contesim amb els companys que estant d´acord, cercaria un clan NO enorme que fes una mica de tot, i deixaria aquest, encare que haig de dir que amb dol una mica, pero crec que a curt i mig termini es lo millo per tots.



Aveure que diu la gent.
Tornar a dalt Ir abajo
Garl




Nombre de missatges : 16
Registration date : 29/07/2008

El futur del Clan ANUNCI IMPORTANT Empty
MissatgeAssumpte: Re: El futur del Clan ANUNCI IMPORTANT   El futur del Clan ANUNCI IMPORTANT Icon_minitimeDt Set 23, 2008 9:16 am

jo tambe repeteixo el meu post a veure si aquest cop no "es" borra
i novament estic d'acord amb en Dolyack
buscar un clan petit/mitja i anar-nos en bloc

tamb em sap greu deixa almogàvers pero la vida a Hyboria
es dura sobretot a partir dels 70 i mes companyia ens aniria b

la resta espero que comenteu algo per saber la vostra opinio
i si esteu interesats en seguir amb nosaltres.

fins aviat.


Editat per darrera vegada per Garl el Dc Set 24, 2008 9:55 pm, editat 1 cop en total
Tornar a dalt Ir abajo
Nediam Nori

Nediam Nori


Nombre de missatges : 10
Age : 53
Localización : Terrassa
Registration date : 26/08/2008

El futur del Clan ANUNCI IMPORTANT Empty
MissatgeAssumpte: Re: El futur del Clan ANUNCI IMPORTANT   El futur del Clan ANUNCI IMPORTANT Icon_minitimeDt Set 23, 2008 10:58 am

A mi em sap greu, pero donades les circumstancies tambe crec que es el millor.


Teniu alguna idea dels possibles clans amb els que ens podeu ajuntar? En Dubagash em va dir el nom d'un pero no el recordo...


Ens veiem.
Tornar a dalt Ir abajo
berendil

berendil


Nombre de missatges : 14
Registration date : 28/07/2008

El futur del Clan ANUNCI IMPORTANT Empty
MissatgeAssumpte: Re: El futur del Clan ANUNCI IMPORTANT   El futur del Clan ANUNCI IMPORTANT Icon_minitimeDt Set 23, 2008 11:07 am

Hola.
Jo al joc ja vaig dir que tambe estic d'acord.
Per experiencia d'altres jocs, si som pocs els que ens conectem, es dificil coincidir per fer coses junts i en aquest joc hi ha coses que has de fer amb mes de 6 persones. Per tant, si busquem un gremi petit mitja i anem tots junts coinciderem amb mes persones i sera mes facil quedar.
Salutacions.
Tornar a dalt Ir abajo
Durbagash

Durbagash


Nombre de missatges : 63
Age : 49
Localización : La Massana, Principat d´Andorra
Registration date : 07/08/2008

El futur del Clan ANUNCI IMPORTANT Empty
MissatgeAssumpte: Re: El futur del Clan ANUNCI IMPORTANT   El futur del Clan ANUNCI IMPORTANT Icon_minitimeDt Set 23, 2008 10:41 pm

Be. espeo que aquest post no s´esborri .

Salutacions companys, celebro veure a tots els almogavers opinant sobre aqust important tema....

Jo per la meva part coincideixo amb tots vosaltres...es una llastima que siguem tant pocs almogavers actius actualment....Pero el joc està fet de manera que com diu Berendil en el seu anterior post "es dificil coincidir per fer coses junts i en aquest joc hi ha coses que has de fer amb mes de 6 persones", es una put...da, pero no som proutes persones per a que el clan sigui viable...Llastima, tenia grans idees per al clan (una estatua gegant d´or i platí de la meva augusta persona i un temple gigantesc en honor a Set.....XDD

Actualment les converses amb d´altres clans van be.
"Angeles Sombrios" està força interessat en nosaltres, és un clan dels "grans" d´AoC, amb ciutat de nivell 3

Igualment vaig mantenir converses amb el mestre de guilda de Niflheim, Vhael (que es català) i també estaria encantat d´acollir-nos.
Niflheim es un clan mes "normalet", amb ciutat nivell 1

El crit de "Desperta Ferro" no deixarà de sentir-se per Cimmeria
I com sempre no dubteu a expressar-vos companys
Tornar a dalt Ir abajo
Durbagash

Durbagash


Nombre de missatges : 63
Age : 49
Localización : La Massana, Principat d´Andorra
Registration date : 07/08/2008

El futur del Clan ANUNCI IMPORTANT Empty
MissatgeAssumpte: Re: El futur del Clan ANUNCI IMPORTANT   El futur del Clan ANUNCI IMPORTANT Icon_minitimeDc Set 24, 2008 12:59 pm

Estimats companys, he estat parlant llargament amb oficials de "Angeles Sombrios", i m´han aportat precisions interessants

-No es obligatori raidejar
-El Ventrilo només és obligatori per a les raids, i no és necessari el microfon, només per a escoltar al cap de raid
- No hi ha impostos, les entregues de materials i diners son a discreció de cadascú

M´he inscrit al seu foro www.asaoc.tk per a veure com està el seu gremi i he pogut observar que també tenen problemes de reclutament, he pogut observar també que donen molta llibertat als seus membres...)si voleu veure el clan el meu login es Durbagash17, i el password karazakarak

Per tant jo he canviat el meu parer, i penso que l´ingrés-fusió amb "Angeles Sombrios" seria la millor opció per a nosaltres, ja que "Angeles Sombrios" estan força ben organitzats, i podríem raidejar en condicions, Esperant les vostres opinions, ens veiem per Hiboria
"Desperta Ferro!!!"

Ja he corregit el link, gracies Nediam XD


Editat per darrera vegada per Durbagash el Dc Set 24, 2008 3:37 pm, editat 2 cops en total
Tornar a dalt Ir abajo
Nediam Nori

Nediam Nori


Nombre de missatges : 10
Age : 53
Localización : Terrassa
Registration date : 26/08/2008

El futur del Clan ANUNCI IMPORTANT Empty
MissatgeAssumpte: Re: El futur del Clan ANUNCI IMPORTANT   El futur del Clan ANUNCI IMPORTANT Icon_minitimeDc Set 24, 2008 2:27 pm

El link no va...hauries de treure la coma del final Razz


www.asaoc.tk
Tornar a dalt Ir abajo
Damm

Damm


Nombre de missatges : 45
Localización : Barcelona
Registration date : 30/07/2008

El futur del Clan ANUNCI IMPORTANT Empty
MissatgeAssumpte: Re: El futur del Clan ANUNCI IMPORTANT   El futur del Clan ANUNCI IMPORTANT Icon_minitimeDc Set 24, 2008 4:16 pm

Bones,

Ho sento per deixar-vos tan abandonats ultimament pero es que estic liadisim, em donare de baixa del joc, pero esperu dintre d'un mes o dos poder tornar quan la meva vida estigui una mica mes calmada. M'ha agradat molt jugar amb vosaltres i si marxeu a un altre gremi deixeu al "Mensaje del dia del gremio" a quin gremi heu marxat i quins son els votres pj actius i com poder contactar-vos.


Adeu i espero que podem jugar junts dintre de un temps.


Salut,
Tornar a dalt Ir abajo
Durbagash

Durbagash


Nombre de missatges : 63
Age : 49
Localización : La Massana, Principat d´Andorra
Registration date : 07/08/2008

El futur del Clan ANUNCI IMPORTANT Empty
MissatgeAssumpte: Re: El futur del Clan ANUNCI IMPORTANT   El futur del Clan ANUNCI IMPORTANT Icon_minitimeDc Set 24, 2008 5:30 pm

Benvolgut Damm, espero trobar-te d´aqui a un o dos mesos voltant pels camins pedregosos d´Hiboria XDD
Tornar a dalt Ir abajo
Garl




Nombre de missatges : 16
Registration date : 29/07/2008

El futur del Clan ANUNCI IMPORTANT Empty
MissatgeAssumpte: Re: El futur del Clan ANUNCI IMPORTANT   El futur del Clan ANUNCI IMPORTANT Icon_minitimeDc Set 24, 2008 9:11 pm

Encara em planteja dubtes ser absorvits pels Angeles Sombrios
tot i k no tenen normes tant extrictes com pensava
encara prefereixo un gremi mes petit per començar a fer raids
i anar avançant la city i per pvp mes endevant

m'han comentat coses bones i no tant bones d'ells
pero en fi ... anire on decidim sense problemes

he parlat avui amb el GM de VIA FORA (el nom el va treure de "La Catedral del Mar") l'he conegut per "casualitat" i "casualment" es el GM d'un gremi k esta interessat en contractar els nostres serveis...

m'ha comentat k son 130 pero 20-30 actius
i ara començen a fer raids. Tenen la city TIER2 a prop del 3
no+ tenen 4 o 5 lvl 80 i no son tant profs com els gremis grans, ni estan
en guerra (de moment).

en fi .... es una altra possibilitat k tenim

PD: m'alegra veure que el DAMM conta amb nosaltres, ell em va introduir al gremi i és un d'els millors Guardians k he vist
PD2: Estimat fill de Set Durbagash en la plaça major de la city tenia plantejat fer un petit bosc amb una font de mana pero si prefereixes una estatua teva ... doncs podem fer una estatua-font al menys jjajajaj
PD3: d divendres a dilluns estare de viatge.

vinga compis fins aviat
Tornar a dalt Ir abajo
Durbagash

Durbagash


Nombre de missatges : 63
Age : 49
Localización : La Massana, Principat d´Andorra
Registration date : 07/08/2008

El futur del Clan ANUNCI IMPORTANT Empty
MissatgeAssumpte: Re: El futur del Clan ANUNCI IMPORTANT   El futur del Clan ANUNCI IMPORTANT Icon_minitimeDc Set 24, 2008 10:57 pm

Salutacions a tots
Son bones noticies les que ens aportes Garl,

I em sembla que la descripció que en tenim
Garl escrigué:


m'ha comentat k son 130 pero 20-30 actius
i ara començen a fer raids. Tenen la city TIER2 a prop del 3
no+ tenen 4 o 5 lvl 80 i no son tant profs com els gremis grans, ni estan
en guerra (de moment).

en fi .... es una altra possibilitat k tenim

sonarà com a Ambrosia per als companys Almogavers ....
ja que mirant els posts apareix clarament que la gran majoria dels almogavers prefereixen un clan mitjà, no tant "PRO" com ho son els grans...

els "Via Fora", jo havia intentat contactar amb ells alguna vegada, pero sense exit (fins i tot havia provat de ballar davant de 2 d´ells en pilotes amb la meva TOS, i res XD)


PD: jo també m´alegro de sentir en Damm, va ser ell el que em va introduir al gremi també, i coincideixo amb tu: es un Tank excel.lent, i més bon company encara Smile

PD2: Com t´ho has fet Garl, per a establir contacte? Has picat la meva curiositat. Jo ja et dic, ni agitant els turgents pits de la meva TOS davant dels seus morros vaig poder fer-los reaccionar
Laughing

PD3: Jo hagués preferit la opció dels "Angeles Sombrios", pero mentre continuem utilitzant aquest arcaïc i farragós sistema polític anomenat Democracia, i no un sistema polític més modern, àgil i eficient, com per exemple una Teocracia de Set farao a l´estil Iranià (amb mi com a Aiatollah king , evidentment Twisted Evil ) em veuré obligat a acatar els desitjos de la majoría.... (Aquesta púrria ignorant Twisted Evil Evil or Very Mad Evil or Very Mad Twisted Evil )

PD4: Mentre segueixi contant amb la vostra companyia, hem sento capaç fins i tot d´ingressar en un clan constituït únicament per Sacerdots de Mitra abstemis fanàtics del macramé (Set farao no ho vulgui!! ) i que es digues alguna cosa de l´estil " Els Amorosos Teletubbies de Laceish" o "Barbie&Pantoja Fanclub" (pero aquests serien uns casos realment extrems, que un té els seus límits... What a Face )

PD5: No només era per a asegurar-me d´haver fet més PD que en Garl... He guanyat , ale ale Razz Razz "Campiooons, Campioooons oe oe oee" cheers


Editat per darrera vegada per Durbagash el Dc Set 24, 2008 11:45 pm, editat 1 cop en total
Tornar a dalt Ir abajo
berendil

berendil


Nombre de missatges : 14
Registration date : 28/07/2008

El futur del Clan ANUNCI IMPORTANT Empty
MissatgeAssumpte: Re: El futur del Clan ANUNCI IMPORTANT   El futur del Clan ANUNCI IMPORTANT Icon_minitimeDc Set 24, 2008 11:23 pm

Hola.
Jo no conec cap dels dos gremis amb els que heu contactat, aixi que no se per quin "votar".
El cert es que com no som lvl 80 ens sera mes dificil participar en un gremi en el que ja hi hagi força gent que si hagi arribat a aquest nivell.
Pero si quan arribem tambe conten amb nosaltres no hi ha problema.
I tambe animo a Damm a que quan torni a jugar vingui amb nosaltres alla on siguem Very Happy
Salutacions.
Tornar a dalt Ir abajo
Dolyack

Dolyack


Nombre de missatges : 18
Registration date : 23/07/2008

El futur del Clan ANUNCI IMPORTANT Empty
MissatgeAssumpte: Re: El futur del Clan ANUNCI IMPORTANT   El futur del Clan ANUNCI IMPORTANT Icon_minitimeDj Set 25, 2008 8:37 pm

Bones germans,

despres d´haver llegit els amplis parlaments i d´haver sospessat les dues opcions en principi que disposem, la meva opció es decanta cap Via Fora!, encara que en aparença pugui ser bone, de totes maneres el temps ho dirà.

Sempre podem tornar si no ens acave d´agradar. mentres deixem algun PJ al gremi G.A.

De totes maneres se es deixideix Angeles S. tampoc tindria inconvenient.


Fins are Wink
Tornar a dalt Ir abajo
Durbagash

Durbagash


Nombre de missatges : 63
Age : 49
Localización : La Massana, Principat d´Andorra
Registration date : 07/08/2008

El futur del Clan ANUNCI IMPORTANT Empty
MissatgeAssumpte: Re: El futur del Clan ANUNCI IMPORTANT   El futur del Clan ANUNCI IMPORTANT Icon_minitimeDj Set 25, 2008 11:48 pm

Salutacions companys Smile
Be, actualment les votacions van així:

Angeles Sombrios
Durbagash
Total 4 vots (vegeu PD)
Via Fora
Garl
Dolyack
Total 2 vots

Berendil, esperant votació
Damm, anirà on nosaltres anem,

Ryont, em digué en joc que prefería que els almogavers romanguessin independents, en espera del seu post

Ruthimoth No se sap, No contesta

PD:si 4 vots, de fet en la edició de treball de Funcom, escrita en finlandés, estava escrit a proposit de les votacions dels gremis "Ash nazg durbatulúk, ash nazg gimbatul, ash nazg thrakatulűk agh burzum-ishi krimpatul", que vindria a dir per als que no domineu el finlandés "En les votacions del gremi, els Demonologistes, per la seva extraordinaria intel.ligència disposaràn de 4 vots"

PD2: Per les Sagrades Escames de Set farao , que dimonis, endavant amb els Via Fora

Deixarem algun alter al clan, com proposa en Dolyack, per a administrar-lo si algun dia tornem a ser independents
(i digueu-me ilús, pero crec que quan l´AoC estigui lliure de bastants bugs, i la gent pve hagi provat el WAR, tornarem a tenir prous jugadors per a tornar aquí, potser d´aquí a 6 mesos, potser d´aqui any....Només Set farao ho sap...pero com deia en Fu-Man-Chu. Tornaré)
Tornar a dalt Ir abajo
Garl




Nombre de missatges : 16
Registration date : 29/07/2008

El futur del Clan ANUNCI IMPORTANT Empty
MissatgeAssumpte: Re: El futur del Clan ANUNCI IMPORTANT   El futur del Clan ANUNCI IMPORTANT Icon_minitimeDv Set 26, 2008 11:12 am

Bon dia
deixo en nom del GM de Via Fora "USIRE"
per si voleu contactar amb ell aquest cap de setmana
perque us doni mes informacio que jo vaig parlar
amb ell no+ una estoneta i no se res de normes internes ni foro
ni res

ens veiem la propera setmana i acabem amb el tema
deww
Tornar a dalt Ir abajo
Durbagash

Durbagash


Nombre de missatges : 63
Age : 49
Localización : La Massana, Principat d´Andorra
Registration date : 07/08/2008

El futur del Clan ANUNCI IMPORTANT Empty
MissatgeAssumpte: Re: El futur del Clan ANUNCI IMPORTANT   El futur del Clan ANUNCI IMPORTANT Icon_minitimeDv Set 26, 2008 1:43 pm

Entesos Garl, ja provaré de posar-me en contacte amb ell

Cuideu-vos companys
Tornar a dalt Ir abajo
Dolyack

Dolyack


Nombre de missatges : 18
Registration date : 23/07/2008

El futur del Clan ANUNCI IMPORTANT Empty
MissatgeAssumpte: ESTEM A VIA FORA!   El futur del Clan ANUNCI IMPORTANT Icon_minitimeDg Oct 05, 2008 7:54 am

hola companys:

el teme es per els que neu entrant al roro i encara no sabe o esteu duptant, dirbus que, en Durgabash, Garl, Zafira, i jo, ja estem al nou Gremi, Via Fora!.

en principi semblan bona gent, sempre hi han 10 , 12 conectats, bon ambient entre ells, jo he pogut està parlant i jugant amb el Teamspeak. i amb semble bona opció.

si algu està interesat es ho comunique amb in tell al joc o podeu envia un tell al lider que es diu Usire i us entrara sense cap probleme, , ahi amb van pojar de rang, hi ara tambe puc invitar a companys al gremi , com volgueu.

Vinga animar-vos.

una salutacio Wink
Tornar a dalt Ir abajo
Durbagash

Durbagash


Nombre de missatges : 63
Age : 49
Localización : La Massana, Principat d´Andorra
Registration date : 07/08/2008

El futur del Clan ANUNCI IMPORTANT Empty
MissatgeAssumpte: Re: El futur del Clan ANUNCI IMPORTANT   El futur del Clan ANUNCI IMPORTANT Icon_minitimeDt Oct 07, 2008 11:54 am

Aquest missatge va adreçat especialment a en Damm i a en Ryont...

Companys, es hem trassladat al gremi "Via Fora", tot i esperant poder algun dia tornar a ser independents, us hi esperem cheers cheers
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





El futur del Clan ANUNCI IMPORTANT Empty
MissatgeAssumpte: Re: El futur del Clan ANUNCI IMPORTANT   El futur del Clan ANUNCI IMPORTANT Icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
El futur del Clan ANUNCI IMPORTANT
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1
 Temas similares
-
» Important per els candidats
» Banc del Gremi (Important)
» Oficis dels membres del Clan!

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
Guerrers Almogàvers :: General :: General-
Canviar a: